注 册 登 录
新闻频道news.xinmin.cn

上海话里的"动物"

上海话里向,有得交关拿动物打比方个词语搭仔句子,邪气生动有趣。看看叫 ,是勿是侬平常经常用个?


上海话里向,有得交关拿动物打比方个词语搭仔句子,邪气生动有趣。今朝先为大家整理了一眼~看看交 ,是勿是侬平常经常用个?侬还讲得出啥个搭动物有关个词语伐? 


黄牛肩胛——老黄牛个体型老大个,勿过伊呒没肩胛个,牛头直接连牢仔牛身体。比喻一个人勿敢承担责任,赛过是“黄牛肩胛”。


黄鱼脑子——黄鱼个脑子是两块白颜色个小石头。比喻一个人勿动脑筋,比喻迭个人老笨个,就讲伊是“黄鱼脑子”。


缩头乌龟——乌龟只要受到一眼眼惊吓,伊个头马上会得缩到乌龟壳里向去,外加要过交关辰光,等伊觉着危险已经过去了,伊个头才会得慢慢叫个再伸出来。用“缩头乌龟”来形容胆小怕事、呒没一眼眼血气个人老确切个。


呒头苍蝇——掐脱头个苍蝇,翅膀还会得扑腾扑腾,勿过飞起来完全呒没方向。比喻一个人做事体方向不明、呒没计划,东打一拳、西踢一脚,就像“呒头苍蝇”一样。


蓬头狮子——想一想雄性狮子竖起来个一头毛发蓬蓬松松,用伊来形容一个人头发、胡子又长又乱,就像一头雄狮子,蛮形象个。


老虫做亲——“老虫”就是老鼠。搿种动物日里向一般勿大出来活动个,葛末到仔夜里向,就侪是伊拉个市面了。“老虫做亲”,通常就是指深更半夜个辰光忙煞。


老虎脚爪——巴掌打人老结棍个,叫请侬吃“老虎脚爪”。不过,还有一种传统早点,也叫“老虎脚爪”,因为伊个外形有眼像老虎个脚爪。


鸡狗鸡狗——当象声词来讲,就好比“叽咯叽咯”,而十二生肖当中,据说“鸡”和“狗”是“相冲”个,鸡狗碰垃一道就“鸡狗鸡狗”搞勿清爽哉!


蚊子结——“蚊子结”专门用来指一种邪气细小个接头,譬如,垃拉纺织厂里纱线、毛线打结头侪是用“蚊子结”个,搿种接头,勿但接头个外形细小,外加交关牢靠,勿会松脱个。


鸡爪疯——侬看看鸡个爪子,永远捏勿起拳头来,一个人个手,假使手节头侪像鸡个爪子一样撑开来,抖抖索索个,啊是标标准准个戆大啦?



猪头三——通常用“猪头三”来形容“脚高脚低、呒重呒轻”个人,带有一点骂人的意思。


马屁拍垃马脚浪——想拍马屁,却拍到仔马个脚浪向去了,拨马狠狠个踢一脚。


黄鳝身体滴滴滑——用手是老难捏牢一条滑溜溜个黄鳝个。形容一个人油滑到仔极顶了,就像一条黄鳝,啥人也捏勿牢伊个,捉勿牢伊个任何把柄。


羊毛出辣羊身浪——羊毛当然生辣羊身浪~是指表面上高头得到了好处,但实际浪,搿好处是本身就附加辣自己付出的代价里向~


软脚蟹——脚软的蟹,吃起来味道肯定勿哪能。比喻一个人软弱无能,遇到事情只会搭退缩或者屈辱。


飞机浪吊大闸蟹,悬空八个脚——做事体呒没分寸,离开事实忒远,或者是牛屄吹得野豁豁。


眼睛一霎,老母鸡变鸭——形容辰光非常短、老快老突然,眼睛眨了眨,鸡就变成了鸭。(比刘谦还结棍嘛~)


长脚鹭鸶——鹭鸶,腿长又细。形容人长得又高又瘦。


瞎猫碰着死老虫——瞎猫也能抓到老鼠?而且不费吹灰之力,运气那真真是极好的~侥幸啊!


猢狲出把戏——耍猴的人手牵一只猴,一面敲锣,猢狲应着锣声打滚“翻筋斗”、“倒挂金钩”等等,以此引起人们的兴趣,讨得赏钱。上海话里一般指看人笑话,有幸灾乐祸的意思。


狗屄倒糟——可以指事体做得勿像样,还可以指老小气个,比如“几块洋钿也勿肯摸出来,勿要噶狗屄倒糟好伐~”


上海话里的“动物”几乎可以把十二生肖都囊括了~而且是勿是交关生动形象啊?


文章评论 0条评论

月份牌

9号活力派 Vivian
爱好广泛的Vivian是个不折不扣的活力派,就像初夏的阳光,温暖,明亮。
不要怕水,坚持锻炼就行了!
您还未登录
用户名:
密    码:
下次自动登录    找回密码
没有账号?    立即注册

查看网站地图

增值电信业务经营许可证(ICP):沪B2-20110022号 | 互联网新闻信息服务许可证:3112009001 | 信息网络传播视听节目许可证:0909381

广播电视节目制作经营许可证:(沪)字第536号 | 新民晚报官方网站 xinmin.cn ©2013  All rights reserved.