注 册 登 录
新闻频道news.xinmin.cn

讲讲“浦东大娘子”

“大娘子”,就是老婆个岁数要比老公个大几岁。到底大几岁,迭个呒没个讲法。


文/高天云

配音/丁婷婷


老早介里,辣上海乡下头讨“大娘子”(大妻小夫)蛮流行个,尤其辣浦东乡下头。


“大娘子”,就是老婆个岁数要比老公个大几岁。到底大几岁,迭个呒没个讲法,只要搿是父母之命,媒妁之言,八字相符就可以个。


葛末为啥喜欢讨“大娘子”,迭个也呒没个权威个讲法,猜想起来原因有:一来末女个要比男个懂得早,搿能对男人来讲,感觉告头既像老婆又像阿姐,比起岁数小个老婆来,大娘子更能关心搭仔体贴男人。二【ni】来末女个大几岁,事体懂得早一眼多一眼,做起事体来更有主见,搿就能成为屋里向个主心骨,拿屋里屋外弄得清清爽爽,顺顺当当。第三末应了“长嫂为母,长妻当姐”搿句老话,岁数比哥姐大个阿嫂,搿能就会像长辈一样待小叔、小姑,姑嫂道里向就勿会得勿开心、吵相骂,还能早晚孝敬公婆,讲起来讨“大娘子”勿知有几化好。


当然,乡下头个“大娘子”勿是老早介里有钞票、有身价人家个三妻四妾中个大老婆,伊跟“二十岁女子十岁郎,夜夜睏觉抱上床”个童养媳也是勿搭界个,一 般讲起来男人到了结婚个年龄,讨个女人岁数要比自家稍微大一些,告咾有个“女大三,屋脊坍”,“女大七,哭泣泣”个讲法。


老早介里浦东“大娘子”个口碑是蛮好个。搿是因为,老早介里浦东个男人侪出去做生意、学手艺,田里向、屋里向事体就侪落辣大娘子个身浪向。搿些大娘子侪是“手能绣、肩能挑”个好手,伊拉常庄忙个辰光辣地里向忙农活,闲个辰光豪燥孵辣屋里向忙女红,还要“灶前全家三餐、河边一盆衣洗”,屋里屋外各事体拍拍潽。大娘子确实无愧于一家之“大”,搿些“大娘子”侪是邪气“做人家”个。


解放后,颁布了新个《婚姻法》,规定了“男大女小”个结婚岁数,搿能一来乡下头讨“大娘子”就一眼眼少起来了,慢慢叫侪囥辣幺二角落里了。但搿两年有 些男人勿管岁数大小,伊拉又开始辣“姐弟恋”,讨“大娘子”又辣勿少地方出现了。老实讲:岁数大小不是老重要个,两家头好才是顶顶重要个,对伐。


文章评论 0条评论

月份牌

9号活力派 Vivian
爱好广泛的Vivian是个不折不扣的活力派,就像初夏的阳光,温暖,明亮。
不要怕水,坚持锻炼就行了!
您还未登录
用户名:
密    码:
下次自动登录    找回密码
没有账号?    立即注册

查看网站地图

增值电信业务经营许可证(ICP):沪B2-20110022号 | 互联网新闻信息服务许可证:3112009001 | 信息网络传播视听节目许可证:0909381

广播电视节目制作经营许可证:(沪)字第536号 | 新民晚报官方网站 xinmin.cn ©2013  All rights reserved.