注 册 登 录
新闻频道news.xinmin.cn

闲话“小菜卡”

现在“小菜卡”已经成为收藏家个宝贝,邪气吃价。


垃拉三年自然灾害辰光,上海市区每家人家发一张“副食品供应卡”,阿拉上海人侪叫伊“小菜卡”,用场勿要忒多噢。每日每人二两蔬菜,每十天每人四分洋钿豆制品(有豆腐、豆腐干、麻糊、湿线粉、烤麸、油面筋任选),每户一斤鸡蛋;逢年过节“小菜卡”买趟鱼,还有大小户、花色与一般个区别。后来“小菜卡”个用场越来越多:热天买西瓜、皮皂、盐、自来水、香烟……好比现在个银行信用卡,“一卡在手,走遍市场”。


有一趟我四点半爬起来到菜场去排队买小菜,跑到一看,垃我前头已经交关人立辣海了,有用破篮头、碎砖头代人排队个。五点半铃响开秤,老早就等勿及个人一嗡而上,轧到前头抢购,轧扁篮头、踏脱鞋子、落脱手套个样啥侪有。偏偏我最最倒霉,拿“小菜卡”落脱了,这真要命了!“小菜卡”呒没了,一家门断了大半个号头个蔬菜、蛋、豆制品来路。呒没小菜,哪能吃饭?我阿爸当时生严重个糖尿病,特别要用蔬菜、豆制品代替米面等主食,防止血糖升高而昏迷;姆妈因脑充血瘫痪辣辣床浪向好几年,呒没蔬菜吃,大便拆勿出,真要出人性命,哪能办?叫我愁煞。辣拉南汇教书个阿姐请住辣农村个学生帮忙,用高价买来伊拉自留地浪种出来个蔬菜、瓜果搭仔田鸡、河鲫鱼等转来,拨屋里向开荤;远辣千里之外北京个三阿姐寄来了从伊副食本上购买个黄豆粉(可冲豆浆、代豆腐),拨阿伯补充营养。乃末总算熬过呒没“小菜卡”个苦日脚。


“小菜卡”老早就完成了伊个历史使命,现在伊已经成为收藏家个宝贝,邪气吃价。

文章评论 0条评论

月份牌

9号活力派 Vivian
爱好广泛的Vivian是个不折不扣的活力派,就像初夏的阳光,温暖,明亮。
不要怕水,坚持锻炼就行了!
您还未登录
用户名:
密    码:
下次自动登录    找回密码
没有账号?    立即注册

查看网站地图

增值电信业务经营许可证(ICP):沪B2-20110022号 | 互联网新闻信息服务许可证:3112009001 | 信息网络传播视听节目许可证:0909381

广播电视节目制作经营许可证:(沪)字第536号 | 新民晚报官方网站 xinmin.cn ©2013  All rights reserved.