注 册 登 录
新闻频道news.xinmin.cn

上海话"粢饭糕"新解释

上海老百姓早浪常吃个一种物事,叫“粢饭”,拿糯米蒸熟,就变成了有一定粘度个粢饭。现在“粢饭糕”又有了新个意思。


上海老百姓早浪常吃个一种物事,叫“粢饭”,拿糯米蒸熟,就变成了有一定粘度个粢饭。再拿粢饭捏成团,中间夹一根油条,或者再放眼白糖,就做成了“粢饭团”,拿垃手里吃邪气方便。拿糯米做成长方形块状,放辣油里氽,就做成了外黄内白个“粢饭糕”,也是老好吃个早饭。

  

上海人辣开放社会当中形成了交关海派奇思妙想,创造出了交关多个好白相词汇。就连“粢饭糕”也有了新个意思。

  

1、白骨精:一种是瘦得过分个女人;还有一种是“白领,骨干,精英”个合称。

  

2、蛋白质:笨蛋、白痴、神经质个统称

  

3、粢饭糕:又痴又烦又搞个人

  

4、本草纲目:形容这个人又笨又吵又戆又木

  

5、洋山芋:上海闲话当中个“洋山芋”就是“土豆”,搭“土头”同音。形容人个“土气”。

  

6、关公:考试勿及格叫“关特”,打不及格分数的老师,男教师叫“关公”,女教师为“关婆”

  

7、月光:“月月挣,月月光”的缩略语,属于吃光用光,身体健康一类人。

  

8、吃老公:用公家钞票。

  

9、百得胶:哪能也甩不掉个人。

  

要是碰着某样事体勿顺利,或者受气,挫折后,自嘲不如去死。过去讲“买块豆腐撞杀”,现在叫“买跟线粉吊杀”。还有交关其他讲法。“用面条上吊,用豆腐敲头,用维生素E做毒药,用碰碰车撞山,用降落伞跳崖”,侪勿是真心想死,是一种幽默个自嘲。

  

其实,老上海闲话里也是有搿种奇思妙想个传统。比如叫某人“王伯伯”,是嘲讽“健忘者”,源自“王”与“忘”谐音。讨厌人话多,讲伊烦得像“饭泡粥”,勿欢喜对方胡搅蛮缠,就讲“侬来搅啥个百叶结!”

文章评论 0条评论

月份牌

9号活力派 Vivian
爱好广泛的Vivian是个不折不扣的活力派,就像初夏的阳光,温暖,明亮。
不要怕水,坚持锻炼就行了!
您还未登录
用户名:
密    码:
下次自动登录    找回密码
没有账号?    立即注册

查看网站地图

增值电信业务经营许可证(ICP):沪B2-20110022号 | 互联网新闻信息服务许可证:3112009001 | 信息网络传播视听节目许可证:0909381

广播电视节目制作经营许可证:(沪)字第536号 | 新民晚报官方网站 xinmin.cn ©2013  All rights reserved.