注 册 登 录
新闻频道news.xinmin.cn

一个老克勒的悲桑故事

弄堂里有个老克勒,欢喜到隔壁看邻居张木匠斗地主……



本周【侬好剧场】又给大家带来了一个新的小故事,倒霉的老克勒又被耍了~~




弄堂里有个老克勒,欢喜到隔壁看邻居张木匠斗地主,张木匠牌打得臭,输了铜钿还要怪老克勒是霉兆星

张木匠:“老克勒,侬邪气没劲,除脱吃饭、睏觉、点钞票,连得斗地主也不会。”

老克勒:“侬只阿缺西,介好地主牌拨侬白相得这幅腔调势,还好意思怪我?”

张木匠:“阿拉大户欢喜拨农民发点米,侬不懂勿要放野火哦,下趟个间房间侬勿要来了。”

老克勒:“侬只小刁模子辣手个,侬帮我等辣海,勿要怪我拆台脚哦。”

老克勒气得来五斤吼六斤,豪燥跑到屋里向打电话拨联防队,想拿隔壁冲特伊……

老克勒:“队长,就是搿的,门口就好听到里向打牌个声音啦,还打得老扎劲哦。”

队长:“算伊拉触霉头,等些我冲进去,拿伊拉统统捉到提篮桥吃生活。”

万万没想到,队长带人冲了进去,发觉台子浪放了一只录音机,勒海放斗地主个声音 ,房间里一个人也没有。

队长:“侬只老棺材不识相,敢开我大兴?骨头痒了,想吃生活了对伐? ”

老克勒:“今朝,真的是呆呆叫碰到呆呆叫,搿记我真个走远唻...”


标签:老克勒
文章评论 0条评论

月份牌

9号活力派 Vivian
爱好广泛的Vivian是个不折不扣的活力派,就像初夏的阳光,温暖,明亮。
不要怕水,坚持锻炼就行了!
您还未登录
用户名:
密    码:
下次自动登录    找回密码
没有账号?    立即注册

查看网站地图

增值电信业务经营许可证(ICP):沪B2-20110022号 | 互联网新闻信息服务许可证:3112009001 | 信息网络传播视听节目许可证:0909381

广播电视节目制作经营许可证:(沪)字第536号 | 新民晚报官方网站 xinmin.cn ©2013  All rights reserved.